♥Veckans Stolthet/Glädje v.41♥

Hej!
 
Då har ännu en vecka gått och det är dags att sammanfatta den lite. Den har verkligen inte varit den bästa men heller inte den sämsta. Den har varit lite mittemellan skulle jag nog säga både rolig och tuff på samma gång. Fått en del saker gjorda i veckan, vilket är så skönt för då kan jag släppa det. Men tyvärr har det också tillkommit en del som jag inte hade räknat med som provtagningen till expempel. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kom äntligen iväg till frisören.
 
 Pusslat litegrann.
 
♥ Orkat gå igenom en låda i
garderoben.
(Rensa för små kläder)
 
 Tandläkarbesöket gick super
bra.
 
 Hållit mig till mina viktiga
men bra rutiner.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Angelica Elversson

Sv: Men oh fina du! Så glad jag blir av att läsa att du stannat och fortsatt läsa hos mig, det värker i mitt hjärta ska du veta!! <3

Din vecka verkar ha varit toppen! Grym du är med tandläkarbesök osv. Vad ser du mest framemot denna nya veckan? (svara gärna som kommentar hos mig så jag inte missar ditt svar! Kram fina du!!

Svar: Massa kramiz till dig<3
♥JèÑnIèY♥

2020-10-12 @ 00:45:35
URL: http://https://nouw.com/angelicaelversson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0