♥Veckans Stolthet/Glädje v.42♥

 Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Jag tycker inte det har varit en super bra vecka och långt ifrån vad jag hade hoppats på. Men det är så det blir ibland och det är okej. Kroppen har ju varit sådär speciellt i början av veckan och nu i slutet. Jag har dock haft ett par riktigt fina stunder som jag kommer se tillbaka på ändå. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kört med TENS fler kvällar
i rad.
 
 Fått lite frisk luft ute i
höstvädret.
 
♥ Vilat ofta om dagarna.
 
 Haft besök av mina brorsöner.
 
 Ätit mellanmål och behållit
de mesta.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0