♥Veckans Stolthet/Glädje v.43♥

 Hej på er!
 
Denna veckan ligger verkligen på topp 5 listan i år. Visst har det varit tufft med kroppen vissa dagar speciellt i när jag var i väg och höften börja bråka. Men trots det hade jag en otroligt härlig och rolig mini-semester. En välbehövlig paus från hemmet som gav mig så mycket glädje och ny kämparglöd. Den trippen kommer jag se tillbaka på länge även om dagarna nu efteråt är mindre roliga. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥  Kom iväg på en mysig
mini-semster.
 
 Kommit ut i friska luften.
 
Badat badkar 2 kvällar i rad.
 
 Ätit och vilat reglbundet.
 
 Fått träffa storasyster med
familj en stund.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0