Vila är verkligen prio...

Goddag!
 
Eller jag vet knappt om jag kan kalla det en god dag än. Idag är jag så stel i kroppen att varje rörelse gör att man känner sig lite som en robot. Jag hoppas kroppen mjukas upp lite under dagens gång och att jag kan hålla värmen uppe hyfsat bra så det inte blir värre. Jag har inga större planer idag heller. Tanken var att försöka ringa ett samtal, men känner mig alldels för matt för att klara det. Får ta det en annan dag när jag mår lite bättre istället.
 
Nu ska jag bädda ner mig och försöka se dagens avsnitt av "Modern och Dottern" på svt. Sjukt bra serie som verkligen sätter igång en del känslor inom en samtidigt som den gör en kluven om alla beslut verkligen är så kloka. I övrigt blir det en extremt lugn dag med mycket vila och en och annan podcast kanske. Lägga de mesta av min lilla energi på att få i mig näring för igår gick det sådär speciellt vid middagen. kramiz<3 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0