Ännu en bra natt trots allt....

Hej!
 
Då var en ny dag redan här och idag känner jag mig lite starkare än igår. Jag fick ca 9 timmars sömn inatt trots öronproppsbytet runt 03:00. Vilket är underbart och så välbehövlig efter veckor av smärtor och sen mensen. Dock var jag nära på att få ett "anfall" igår innan jag somna men som tur lyckades jag häva det väldigt fort. Jag börjar sakta lära mig första tecken på att ett "anfall" är på gång, så jag kan bromsa det eller i allafall dämpa det.
 
Idag är planen att försöka ge sig på att duscha håret så det går att borsta ur allt trassel som blir när man vilar/sover. Jag hoppas verkligen att jag fixar det idag innan det är dags för middag för det tar ju flera timmar för håret att torka. Tror i övrigt att det blir mycket vila och kanske lägga ett par pusselbitar på pusslet om kroppen klarar det de vill säga. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0