Behöver lugn och ro...

God förmiddag på er!
 
Eller ja god vet jag inte riktigt om jag kan kalla den med tanke på morgonillamåendet och skakningar jag starta ännu en dag med. Idag är planen i alla fall att vi ska bege oss till ön ett par dagar så jag kan få återhämta mig i lugnet då det är för rörigt och för mycket ljud här i stan. Dock är jag lite nervös inför resan men det brukar oftast gå bra till slut om jag bara lägger mig ner så fort vi kommer fram dit ut. I övrigt är tanken bara att vila, vila och ännu mer vila kommande dagarna. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Emma Engström

Jag hoppas verkligen det blev till ön fr dig, kan vara så himla skönt att få komma iväg lite och tänka på annat! Ta hand om dig <3

Svar: Jodå ligger i rummet nu på ön. Så himla tyst och lugnt precis det jag behöver nu. Tack underbara du. Ta hand om dig du med. Många Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-09-02 @ 17:34:43
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0