Dags att packa ihop...

Hej på er!
 
Då var dagarna här ute på ön redan över för den här gången och det är dags att packa ihop och återvända "hem". Det var otroligt behövligt med en paus för att återhämta mig från mensen och alla samtal. Bara få vila i tystnad och försöka koppla bort allt som händer på hemmafronten, alla kommande läkarbesök m,m...

Det finns dock en sak med vistelsen här på ön som tynger en eller egentligen alla av oss. Men det är alldeles för jobbigt för att tas upp här just nu även om jag tror det skulle vara viktigt att dela med sig av det. Någon gång kanske jag finner mod att ta upp de och publicera alla texter jag antecknat under sommaren. Kramiz❤ 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0