Det är redan Fredag igen...

Tjo!
 
Vilken otroligt underbar dag och framförallt kväll jag fick igår. Jag hade dessutom smärtorna under kontroll för första gången på länge. Jag lyckades till och med ta mig ut en stund i friska luften och det är lika underbart varje gång även om det nu börjar bli kallt utomhus så man måste ha mycket kläder. på sig för att hålla sig varm. 
 
Idag är det Fredag och det betyder vilodag för mig, så idag blir en relativt lugn dag. Det enda som står i fokus är att ta hand om mig själv och min kropp lite extra dvs koppla av/vila till max och kanske köra med TENS om jag är feberfri. Senare ikväll blir det eventuellt lite filmmys med mamma eller för mig själv om jag orkar annars blir det sängläge. kramiz<3
 
 
Vad har ni för planer idag?
 
 
Bild från stunden utomhus igår:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0