Stel men otroligt lycklig...

Tjo!
 
 Idag är hela kroppen öm och då men jag extremt öm. Jag har smärtor överallt och värst är det verkligen i benen och armarna. Jag är nog i akut behov av massage för att mjuka upp spänningarna i nacken/rygg. Det och lite värme skulle nog lindra en hel del nu. Hoppas även kunna ta ett skönt bad någon dag.
 
Nu är man tillbaka hemma hos syrran igen och jag trivs super bra här. Mitt vanliga rum här agerar just nu torkrum så jag sover inne hos de stora töserna nu. Vilket fungerar minst lika bra. I morse fick jag till och med en plötslig godmorgonkram av min guddotter. Jag blev lite rädd då jag halvsov men så himla mysigt. Kramiz
  
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0