♥Veckans Stolthet/Glädje v.36♥

Tjo på er!
 
Då var det redan dags att sammarfatta ännu en vecka igen och denna veckan har verkligen varit en blandning av allt. Den har varit riktigt tuff känslomässigt och smärtorna i kroppen har inte gjort kvällarna och nätterna lätta. Men jag har fått ett par riktigt fina stunder med mina föräldrar som jag kommer se tillbaka när dagarna känns upp och ner. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Jag och mina föräldrar åt
fin middag tillsammans.
 
 Prioriterat mina vilostunderna.
 
Istället för nya pyjamasbyxor har jag fått
tag på sköna träningsleggins.
 
 Kom ut till ön ett par dagar.
 
 Fått känna solens varma strålar 
mot min kind.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0