♥Veckans Stolthet/Glädje v.37♥

 Tjo på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka som nu börjar lida mot sitt slut och denna har verkligen varit en berg och dalbana av känslor. Veckan starta ju med ett tuff besked som verkligen gav mig massa jobbiga funderingar och minnen.
 
Men nu mot slutet av veckan har jag verkligen hittat tillbaka igen med hjälp av min älskade storasyster och syskonbarn även om en bit av mig fortfarande är i chock. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz❤
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått massa kärlek och pepp..
 
 Prioriterat mina vilostunderna.
 
Klarat av att duscha av håret ordentligt.
 
 .Fått lite frisk luft trots all blåst.
 
 Fått se min syster/guddotter tagit
emot barnensbibel.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Emma

Jag är glad över att min mamma och mina döttrar varit på besök. Jag är glad över att jag tagit beslutet att prioritera min hälsa. Ha en skön kväll!

Svar: Åh vad mysigt att de kom på besök. Det tycker jag låter som ett bra beslut. Hoppas du får en fantastisk fin vecka. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-09-13 @ 17:09:41
URL: http://sprakcoachen.emmaohman.se
TTJ

Jag är stolt över att jag parat ihop 2 st

Jag är glad över att du jennieh tar bra hand om dig själv

Svar: Vad roligt att du lyckats para ihop 2st:)
Åh fina du! Ja, jag är rätt stolt över det själv. Det går så bra även om det såklart går sådär vissa dagar men på det hela har jag knappt haft ett riktigt anfall på länge nu. Det är tecken på att jag lyssnar noga på kroppen nu och bromsar i tid. Många kramiz underbara du<3
♥JèÑnIèY♥

2020-09-13 @ 21:39:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0