♥Veckans Stolthet/Glädje v.39♥

Tjo på er!
 
Denna veckan har verkligen varit en utmaning att ta sig igenom inte bara på grund av de svåra smärtorna som plågat mig utan också av alla tankar som kom efter vårdsamtalen i Tis-Onsdags. Nu har det gått ett par dagar och jag har börjat smälta det lite. Helgen däremot den vända verkligen veckan från botten till toppen om man säger så. Det var nog länge sen jag hade en så mysig och rolig helg här hemma. Jag har visserligen varit super trött och matt. Men att få skratta av sig ibland gör så himla mycket i alla fall för mig. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått massa kärlek och pepp
av brorsönerna.
 
 Jag har blivit bra på att få i
mig mellanmål om dagarna.
 
♥ Ringt de sista vårdsamtalen.
 
 Fått i ordning på min kreativa
kalender.
 
 Träffat min bästis en stund.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0