En speciell dag...

 
Inatt hade jag svårt att somna pga alla funderingar och känslor inför denna dagen. Min älskade Morfar skulle ha fyllt 90 år idag. Ni som följt mig ett bra tag vet att han var och är fortfarande min största förebild. Det är han som format mig till den jag är idag. Han är den första jag tänker på när jag vaknar och den personen jag tänker på innan jag somnar. Alltid nära mig!
 
Det är 11e födelsedagen som vi får fira på minneslunden istället för med tårta. Men vi har som vanligt med oss en bukett med fina blommor som han hade älskat och såklart trisslotter som måste skrapas på plats. Denna dag känner man hans närvaro lite extra, vilket värmer mitt hjärta i enormt. kramiz<3
 
 
Älskade Morfar Grattis på din födelsedag och fira nu stort med alla nära och
kära där uppe med tårta och dans som jag vet att du älskar så.
Massa pussar och kramar<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0