Äntligen går det sakta åt rätt håll...

Tjo!
 
Äntligen börjar kroppen bli lite bättre igen och framförallt kan jag behålla i alla fall två tredje delar av allt jag får i mig. I början av veckan gick jag på minus, kroppen var helt utslagen och jag hade "anfall" efter anfall så hade jätte svårt att behålla något. Nu börjar jag komma tillbaka där jag i alla fall kan äta måltiderna relativt bra om jag äter små portioner. Men vilken skillnad det är på kroppen nu när jag behåller näring jämför när jag gick på minus i flera dygn. Igår var solen framme så bästisen tog med mig ut en stund, vilket var så skönt efter att varit inne ett par dagar. Värmen av solen var helt magiskt att få känna igen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0