Blir nog en mysig Fredag trots allt...

Tjo på er!
 
Idag är det riktigt trist grått väder ute och det känns nästan som det redan är kväll trots att det är mitt på dagen. Idag ska jag bara ha en lugn mysig dag och kanske att jag kan lägga på en härlig ansiktismask ikväll om jag lyckas hålla mig vaken medans Kristallen går på tv. Dock så behöver jag nog ta en starkare smärtstillande idag om jag ska få kontroll på smärtorna som blir allt värre. Så få se hur jag mår efter det. Jag ska i alla fall försöka äta något innan jag tar den utifall jag får illamående av den som jag oftast får tyvärr.  kramiz<3
 
Har ni några planer för dagen eller helgen?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Sofie

Jag har också en mysig "laidback" dag. Jag lyssnar Bossanova på youtube och jobbar lite. Försöker acceptera att jag inte är så utåtriktad och kanske inte kommer ringa alla samtal jag borde.

Tråkigt att höra att du har ont! Skickar önskningar om lindringar.

Svar: Åh vad skönt med en rätt lugn dag. Jag är också en person som inte är så utåtriktad särskilt inte när det kommer till telefonsamtal. Hoppas du har en super fin helg nu.
Tack, jag har lite mindre ont idag eller i alla fall just nu.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-08-27 @ 15:42:10
URL: http://sofiesvarld.com
Sofie Björck

Skönt att höra! Hoppas du med!

2021-08-28 @ 14:10:58
URL: http://sofiesvarld.com
Jennifer

Jag hade födelsedagsfest igår :)
Hoppas du hade en bra helg :)

Svar: Åh hoppas ni hade det super roligt. Stort grattis på födelsedagen! Många kramar<3
♥JèÑnIèY♥

2021-08-29 @ 23:59:33
URL: http://nouw.com/jenniferofhbg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0