Hoppas på en vecka med solsken....

 Tjo!
 
Ny vecka är här och nu i början av veckan ska jag vara hos mina föräldrar och träffa F. Något jag sett framemot länge nu, så det ska bli så himla mysigt. Det känns dock lite blandat när det kommer till att sova där, då grannarna ovanför inte är dem bästa om nätterna. Men men det löser väl sig på något sätt även om öronpropparna inte dämpar särkilt bra.
 
Som det ser ut nu ska solen vara framme en hel del så jag hoppas kanske kunna njuta lite av den oavsett om det är på gården eller på balkongen. I övrigt väntas veckan bli ganska lugn för jag har redan haft mitt läkarsamtal per telefon nu på förmiddagen. 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0