Mysigt besök vid slottet...

Tjo på er!
 
I onsdags kom jag och pappa äntligen till slottet och jag var lika förtjust som jag varit varje år i min uppväxt. Det spelar ingen roll hur många gånger jag varit där jag tycker det är lika vackert varje gång. Årets utställning var la inget för varken mig eller pappa, så vi kolla istället in på hur dem kan ha montera ner de enorma skåpen förr när möblerna flyttandes runt mellan slotten. Jag och pappa hittar nästan alltid något spännande att snöa in oss på när vi är där. Så det blir som en ny upptäckt varje gång. Jag är så lycklig och glad att vi kom iväg. Dock åkte jag på ett "anfall" senare på kvällen och som satte spår under gårdagen och även idag. Det är vila, vila och ännu mer vila som gäller nu inför hemresan till stan imorgon. kamiz<3
 
 
Här kommer lite bilder av slottet från olika håll samt
även från slottsträdgården:
 
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0