Så häftigt att få se gamla bilder....

Hej på er!
 
Igår kväll tog jag och öppna det skåp jag knappt öppnat sen jag flytta in i lägenheten. Jag har alltid vetat vad som finns där och igår kände jag att nyfikenheten tog över. I det skåpet finns ett par fotoalbum och jag plocka fram 2 av dem såg ut att vara de äldsta. Ni anar inte hur roligt och mysigt det var att se gamla bilder på släktingar som man knappt vet namnet på men som man ser många likheter med i ansiktet. Jag hitta även bilder på vårat sommarhus när det byggdes och hur det såg ut innan det målades om och byggdes ut. Så himla häftigt! Någon kväll när jag känner mig lite starkare ska jag fortsätta bländra igenom resten av albumen i det skåpet. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0