Smått nervös inför kvällen...

 Tjo!
 
Det är fredag och jag mår rätt stabilt än så länge. Jag är mest bara öm i kroppen idag och såklart trött/matt. Inväntar ju fortfarande på att mensen ska anlända och så fort den gör det kan jag börja räkna ner till att ömheten lugnar sig igen. Är i alla fall glad över att smärtorna inte är super intensiva just nu, vilket är skönt för idag blir det inga TENS timmar.
 
Ikväll kommer det besök hit ut och det kommer säkert bli trevligt, men jag är lite nervös då jag tycker den socialabiten är tuff samt att vi ska sitta ute i blåsten. Så får se hur mycket jag orkar vara med innan jag drar mig ut till min lilla "koja" för vila. Vill absolut inte pressa kroppen så att jag kraschar eller få ett anfall. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0