Snart dags att packa ihop...

Tjo!
 
Då var redan sista veckan på ön här och det är lite blandade känslor för att starta veckan. Men utanför lyser solen upp ön och det är runt 23 grader efter att ha varit ett par svalare dagar. Så jag ska verkligen försöka sätta mig ute en stund ifall vädret vänder senare sen. Större delen av denna veckan kommer bli lugn och försöka ta dagarna som det kommer. Jag har dock en sak jag hoppas orka göra senare i veckan och det är att besöka slottet. Min och pappas årliga tradition som vi har sen jag och mina syskon var små och vem vet kanske blir det även ett sista dopp i Vänern för i år om vädret tillåter. Kan ju alltid hoppas i alla fall! Nu ska jag lägga mig ute i skuggan och vila. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0