♥Veckans Stolthet/Glädje v.30♥

Hej på er!
 
 Ännu en vecka närmar sig sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Vädret har ju varit allt annat än så vackert som förra veckan. Regnskurar har kommit till och från, men ändå glad över att det varit uppehåll mellan skurarna så det har inte regnat hela dagarna. Dock har det känns rejält i kroppen att det gick från varmt till kallare väder. Senaste två nätterna har jag även fått ha elementet på för att inte frysa/spänna mig. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
♥  Fått ihop många TENS timmar.
 
Fått besök av alla syskonbarn.
 
 Fått frisk luft mellan regnskurarna.
 
 Lyssnat på kroppen.
 
 Fått i mig massa god mat
och behållit det.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0