♥Veckans Stolthet/Glädje v.31♥

Hej på er!
 
Då är det dags att summera den näst sista veckan här ute på ön och vädret har varit extremt skiftande vilket så klart känts i kroppen. Jag har verkligen försökt njuta lite av solen varje gång den varit framme och vad jag älskar värmen som den ger. Veckan har rullat på och jag har nu varit helt barnfri ett par dagar och visst känns det lite tomt i emllanåt. Men jag behöver verkligen få paus från allt innan hösten är här och det är dags att återgå till vardagen med vårdmöte och strider. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
♥ Haft besök av några av pappas kusin.
 
♥ Fått känna solens varma strålar.
 
 Fått ihop många timmar med 
TENS-maskinen.
 
 Sovit okej om nätterna.
 
 Kämpat på bra med måltiderna trots
illamående.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0