♥Veckans Stolthet/Glädje v.32♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna har ju varit ganska lugn då jag mått rätt kasst i kroppen sen vädret blev allt mer ostadigt. Men jag och pappa kom i alla fall iväg till slottet när vädret var som bäst under veckan. Det blev en super mysig utflykt som avslutades med ett sista dopp i Vänern för i år. Helt magiskt! Igår kom jag hem till stan igen och det är med blandade känslor. Förhoppningvis känns det bättre inombords om ett par dagar när man landat och återhämtat sig efter bilresan. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kom iväg till mitt älskade slott.
 
Fick mig ett sista dopp i Vänern.
 
 Tagit mig igenom de tuffa
dagarna med värk.
 
 Kämpat på med måltiderna trots
dålig aptit.
 
 Vilat regelbundet om dagarna.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0