♥Veckans Stolthet/Glädje v.33♥

Hej på er!
 
 Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Vet inte ritkigt var jag ska börja för starten på denna veckan var fruktansvärt tuff. Jag behåll knappt ingen fast föda alls och jag fick kämpa för att ens få i mig något flytande. Nu i slutet av veckan har det gått något bättre även om måltiderna går lite upp och ner beroende på kroppens skick. Men trots att kroppen inte varit i super stabilt skick så har jag i alla fall lyckats få några fina stunder här och där under vekcans gång. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått fräffa lillasyster och bästisen.
 
Bläddrat igenom några riktigt gamla fotoalbum
från farmors uppväxt. 
 
 Tagit mig ut en stund i den härliga solen.
 
 Vilat regelbundet och försökt sova middag.
 
 Fortsatt kämpa på med måltiderna.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0