♥Veckans Stolthet/Glädje v.34♥

Hej på er!
 
Då var det återigen dags att sammanfatta en vecka och denna har verkligen varit en utmaning men också minnesvärd på sitt egna lilla sätt. Början av veckan starta verkligen inget vidare när det kommer till kroppens skick. Men nu i slutet av veckan har jag fått kontroll över smärtorna och illamåendet igen och därmed fått några mysiga stund både utomhus och här hemma. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fyllt på frysen med portionsmatlådor av vegofärssås.
 
Pappa hämta en skön fåtölj till mig
från min älskade storasyster.
 
 Varit extremt noga med vilostunderna speciellt
efter måltiderna.
 
 Kunnat njuta lite av solen när den varit framme.
 
 Fortsatt kämpa på med måltiderna trots
att det går sådär.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0