Vimsigt värre...

Hej!
 
Det märks ganska tydligt att mitt skick inte är bra just nu. Bara under den senaste veckan har jag dagligen ställt varor på fel plats bland annat har frysvaror har hamnat i kylen och tvärtom. Jag missa ju även en ganska viktig sak på inköplistan nu när pappa var och handla i början av veckan som han nu kommer behöver fixa åt mig efter jobbet. Men, men jag gör mitt bästa för att hålla lågan uppe även om det är kämpigt nu.
 
Dessa dagar när allt är ett enda kaos är riktigt frustrerande måste jag säga. Vila, vila och försöka äta är prio ett nu! Jag hoppas så att smärtorna lugnar sig snart och även att kroppen blir något stabilare. kramiz<3
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0