♥Årsresumé av 2021♥

Mitt 2021 har minst sagt varit en berg och dalbana av känslor,
men trots det har jag ändå fått en massa fina minnen jag lär bära med mig från detta år.
 
 
 
Januari: Jag fann kärleken till Sushi.
 
 
Februari: Jag flytta in i min nuvarande lägenhet &
sov min första natt där.
 
 
Mars: Kunde sitta och läsa på min varma
inglasade balkong.
 
 
April: Naturen börja äntligen blomma ut igen.
 
 
Maj: Älskade Saturnus föddes.
 
 
Juni: Upplevde många fina solnedgångar från balkongen
och utegården.
 
 
Juli: Massor av härliga kvällsbad.
 
 
Augusti: Vi spenderade en månad på ön och
besökte även slottet.
 
 
September: Älskade Saturnus döptes.
 
 
Oktober: Jag tog mod till mig att be om
hjälp för mitt trauma.
 
 
November: Det kom massor av snö.
 
 
December: Jag fira min första Jul själv i
min lägenhet.
 
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
 
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
lisa

Vilket härligt år du haft :) Fina bilder
Gott nytt år! <3 kram

Svar: Tack, Gott Nytt År. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-12-31 @ 13:17:11
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0