Behöver nog rensa huvudet lite...

Tjo!
 
Jösses vad det blåser ute idag, knappt så det gick ha mössan på utan att den nästan flög av för det kom sådana kastvindar under morgonen. Men nu är julkorten postade och det är lättnad för känt mig lite smått stressad senaste dagarna. Förhoppningvis kan jag även komma ner lite i varv nu när ett "måste" i form av vårdsamtal också är klart och det gick hur bra som helst. 
 
Ikväll åker jag ner till min syster ett par dagar för att få fylla på med glädje men också prata av mig lite. Då jag har mycket känslor som är tuffa nu så behöver nog få ut lite av allt som snurrar i huvudet. Det kommer nog bli mysigt att få lite sällskap även om resan dit är lite kämpig för kroppen. Men ska försöka äta lite mellis innan så jag inte dippar under resan för det är jobbigt. kramiz<3
 
Såhär kan man se ut när känslorna svämmar över....
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0