Blandande känslor för sista veckan...

Hej!
 
 Dags att starta upp sista veckan för detta år och det är med blandade känslor. Jag känner mig allt annat än bra idag och vill egentligen bara hoppa över resten av året samtidigt som jag inte ens vill ha ett nytt år då allt kommer bli så stökigt i början av 2022. Jag livrädd för allt som gå åt skogen och allt som kan gå förlorat i kommande strid. Men allt löser sig väl till slut eller jag hoppas det i alla fall. 
 
Idag har jag lite som behöver fixas och jag misstänker det lär ta en del på krafterna som redan är låga. Men jag ska göra mitt bästa för att ta pauser ofta och såklart även hålla mina viktiga tider för måltiderna. Nu ska jag sätta på en härlig podd och vila en stund innan jag ska ge mig på det första som behöver fixas. kramiz<3
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0