Då var det redan måndag igen...

Tjo!
 
Ny vecka och det är nu inte långt kvar till jul så det är verkligen dags att påbörja julkortstillverkningen i alla fall så de två äldsta får varsitt kort. Allt annat är en bonus! Jag kommer inte ha möjlighet att göra egna julkort till särskilt många i år, då jag vill lägga all min lilla energi till IKBT för mitt trauma. Vi får helt enkelt se hur många kort det blir utöver de två viktigaste. 
 
Denna veckan kommer starta relativt lugnt och jag har inga möten förrän på torsdag och fredag. Min far kommer dock behöva hjälpa mig stor handla någon dag i början av veckan innan han ska till tandläkaren. Han blev ganska dålig sist så vi räknar med att det kan bli så denna gång också. Så lika bra att ha matvaror påfyllt här hemma innan. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0