Igår sattes jag på prov...

Hej!
 
Gårdagens möte gick precis lika bra som förra gången även om jag var lite smått nervös innan jag åkte hemifrån. Nu kan vi bara invänta det nya året för att se vad det har att erbjuda så att säga. Inte någon idé att starta upp något nu innan jul/nyår då allt kommer hamna på paus då.
 
Dock hamna jag i en situation som blev otroligt jobbig för mig när jag vänta på skjutsen hem från resecentrum igår. När jag satt i väntsalen kom ett killgäng och ställde sig precis intill mig varav den ena killen hamna lite väl nära mig. Jag kunde näst intill känna hans andetagen när han stod precis ovanför mitt huvud. Jag kände hur paniken kom och ökade allt mer, så till sist reste jag mig och tog en annan sittplats längre bort
 
Denna reaktion är ett av många exempel på när PTSD tar över. Jag har extremt svårt för killgäng speciellt när dem blir för nära inpå. Trots att jag vet att dessa killar inte ville mig något ont och dessutom blev en aning förvånad när jag flyttade mig så tog panik över. Inatt drömde jag återigen mardrömmar efter mitt trauma som tonåring. Förhoppningsvis kommer jag i framtiden kunna ta kontroll över dessa situationer. Kramiz
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0