Julafton är här...

 Hej på er!
 
Julafton är här och trots att den i år lär bli annorlunda för min del så ser jag ändå framemot denna dag och allt mysigt som ändå tillhör julen. Vädret kunde ju knappast blivit bättre här då solen skiner och inatt har det kommit ännu mer snö som täcker marken och ger en riktigt julkänsla. Som ni kanske läste i Onsdagens inlägg så kommer jag alltså fira julen själv i år pga infektion som satt sig på stämbanden.
 
Men jag vill vara noga med att säga att jag känner mig inte "ensam", jag är omgiven av fantastiska vänner från norr till söder som alltid finns ett meddelande bort. En möjlighet som jag vet inte alla har, så mina tankar går dagar som denna lite extra till alla dem som sitter ensamma unga som gamla. Tusentals kramar till er<3
 
GOD JUL 
på er alla där ute!
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0