Julen kommer bli annorlunda för mig...

Tjo!
 
Det är två dagar kvar till jul och jag vet redan nu att denna jul lär bli en helt annan upplevelse än vad jag är van vid, på gott eller ont kan man säga. Oavsett ska jag göra mitt bästa för att få den så mysig som möjligt ändå och därför har jag beställt hemleverans av mat och lite annat gott som också flög ner i kundkorgen. Jag ska alltså fira min första jul själv någonsin nu när jag bor ensam. När jag fick beskedet igår bröt jag ihop totalt. Men när jag väl hade börjat smälta faktumet att jag ska fira jul med mig själv, börja jag planera min julafton i minsta detalj. Så det kommer nog gå bra och årsets jul lär nog minnesvärd på sitt egna lilla sätt eller vad tror ni? kramiz<3
 
Tusentals med kramar och tankar till er där ute som
 "firar" julen ensam❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0