Sista veckan med möten för i år...

Tjo!
 
 Jag kan ju inte vara den enda som knappt hinner förstå vad det är för dag innan det är en ny, då dagarna går så fort nu. Men idag är det måndag i alla fall och denna veckan väntas en hel del möten för mig men sen tunnas det ut fram till början av nästa år. Vilket ska bli rätt skönt faktiskt, det sliter enormt på kroppen och knoppen med alla dessa möten även om det är för att hjälpa mig i slutändan. Nu ska jag vila en stund innan det är dags för en snabb lunch och ikväll ska jag försöka skriva julkorten så jag kan skicka dem i veckan. Kramiz<3
 
Vad har ni för planer i veckan?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0