♥Veckans Stolthet/Glädje v.48♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är redan andra advent. Denna veckan har varit ganska okej även om det stått en del på schemat som fick ändras om. I Fredags var jag i alla fall på det första viktiga mötet och det gick super bra. Jag var dock jätte nervös innan pappa hämta mig, alltså det svarta för ögonen, som tur hann jag sätta mig ner. Nervositeten släppte dock sen så fort jag fick se personen som skulle hålla i mötet. Efteråt fick jag ett mysigt dygn med min älskade storasyster och hennes minsting. Ett välbehövligt dygn för oss båda kan jag säga. Här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kom iväg på det viktiga mötet.
 
♥ Haft besök av min storasyster och hennes
minsting över ett dygn.
 
 Fått komma ut i friska luften trots att det
varit iskallt.
 
 Fått underbar hjälp med att få upp allt
julpynt från källaren.
 
 Jag har påbörjat del 3 i min bearbetningen.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0