♥Veckans Stolthet/Glädje v.49♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta veckan. Måste säga att den har varit okej trots allt, dock lite tuff emellanåt då smärtorna har förstört mycket av sömnen om nätterna. IKBT flyter däremot på ganska bra och i fredags gick jag in i del 4. Nu börjar alltså den svåra biten av KBT. Så kommande tiden lär nog bli en berg och dalbana, men det är en del av bearbetningen, det får man inte glömma. Ska jag vara helt ärlig är jag nog mer redo för det nu när jag har lite verktyg till att kunna hantera det än tidigare. Det kommer nog gå bra! Här kommer i alla fall fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Haft lite hemmaspa.
 
Fått besök av min bror och hans söner.
 
 Wiirah har varit här över helgen.
 
 Fått underbar hjälp att pynta julgranen,
nu ska jag bara fixa glitter till den.
 
 Jag är nu inne i del 4 av bearbetningen.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0