♥Veckans Stolthet/Glädje v.50♥

Hej på er!

Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och nu närmar vi oss jul med storm steg. Denna vecka har verkligen varit en utmaning att få ihop. Men jag tog mig igenom den så gott jag bara kunde med tanke på alla omständigheter. Jag fick ju även ett par dagar med syrran och hennes familj, vilket var så behövligt för att fyllas på med glädje igen. Det kommer behövas då och då nu när jag ger mig in i den svåra biten av IKBT, nämligen närma mig mitt trauma för att kunna bearbeta det. Men hur tuff veckan än har varit så finns det små ljuspunkter från veckan, så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Kämpat på med måltiderna.
 
Varit någa med vilostunderna.
 
 Kört Meditation innan jag somnar för
natten.
 
 Varit hos min syster ett par dagar.
 
 Jag gick in i del 5 av bearbetningen
igår.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0