♥Veckans Stolthet/Glädje v.51♥

Hej på er alla!
 
Då börjar även Julvecka lida mot sitt slut och trots att den inte vart som det var tänkt från början, så är jag ändå nöjd med den. Jag har haft det så mysigt här hemma och även julafton gick superbra att fira själv även om jag hade en liten dipp på en halvtimme ungefär under juklaftonskvällen där tårarna nästan kom, men jag lyckades stoppa det och få tillbaka julglädjen. Så överlag skulle jag ändå säga att denna veckan gått förvånadsvärt bra. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Julen själv vart mysig.
 
Haft bra apitit.
 
 Kommit ut en kort stund i vintersolen.
 
 Tagit hand om mig själv lite
extra.
 
Kämpat på med exponering
av mitt trauma.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
En bild från eftermiddagen på julaftonen:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0