Blandade känslor...

 Hej!
 
Idag är det dags att åka hem till mina föräldrar igen för att spendera de sista dagarna med grabben innan han ska åka hem igen. Det är lite blandade känslor då jag trivs så bra här hemma, så hade gärna stannat här samtidigt vill jag ta till vara på all tid jag kan få med grabben. Han är så otroligt mysig. Men det kommer nog bli bra oavsett i slutändan tror jag.
 
Kroppen mår okej, visst smärtorna är inte dem lättaste att hantera nu innan mensen. Men det känns som jag har läget under kontroll just nu i alla fall även om det skiftar fort. Nästa flyttomgång ska vetekudden och resten av mina arm/benskydd med. Saknade vetekudden super mycket inatt när mensvärken blev allt kraftigare. Den är ett måste att ha nära sig. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0