Blir att titta förbi mitt hem idag...

Hej på er!
 
Vad dagen kändes lång och seg igår, men nu är en ny dag här som jag hoppas flyter på bättre. Än så länge tycks det gå relativt okej. Idag är planen att försöka komma iväg till min lägenhet en stund för att vattna blomman, kolla post och om min leverans av näringdrycker kommit. Jag hoppas så att den kommit redan eller i alla fall kommer under dagen.
 
Jag har ett lite orosmoln kring att dem där stora tunga lådorna ska stå i trapphuset som redan är trångt. Hur dem än väljer att ställa lådorna lär de på ett eller annat sätt vara i vägen. Så vi (jag och pappa) får hålla lite extra utkik nu när jag är hos mina föräldrar ett par dagar. Då det brukar ta 1-2 vardagar men kan också ta upp till 5 vardagar innan leveransen kommer. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0