Då var natt ett avklarad...

Hej!
 
 Då har man sovit första natten i lägenheten och det gick super bra även om jag sakna mina övriga 7 kuddar. Men dem åker med nästa omgång så jag kan sova utan att slå i armar och knäna. Behöver även fixa en rullgardin till sovrummet för att få det mörkare speciellt nu när vi närmar oss vår. Jag kan verkligen inte sova när det är ljust ute.
 
Idag skiner solen igen, så jag passade på att ta en promenad utomhus för att få lite frisk luft när jag ändå var tvungen att hämta ut medicinerna i förmiddags. Nu blir det vila och senare ikväll blir det hemma spa-mys tänkte jag. Bara andas ut och fortsätta utforska mitt hem. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0