Det känns att jag var ute i helgen...

Tjo!
 
 Ny vecka är igång och den starta upp med rejäl värk i benen efter helgens viselse utomhus i det kalla vädret. Men jag ångrar det inte! Det var så mysigt att få vara ute och samtidigt få njuta av lite värme från en stor brasa från allt granris som blev av alla träd som grannen tog ner intill oss. Det var länge sen jag var intill en sådan brasa, så det väckte många finna barndomsminnen hos mig när jag väl satt där i helgen.
 
Då smärtan är kraftig nu så får veckan starta lite lugnt och idag tog jag en vilodag. Imorgon eller på Onsdag beroende på kroppen måste jag försöka ringa minst ett samtal som har med flytten att göra. Jag ser dock inte framemot dessa samtal som behöver ringas nu. För oftast är det sådana samtal där dem ska ringa upp någon viss tid eller har en lång telefonkö, därmed går oftast hela dagen bort för bara ETT samtal. kramiz<3
 
Finns ingen plats som känns så lugn som det här...
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0