Första flyttdagen är här...

Hej på er!
 
Idag är dagen här som jag varit så nervös men också taggad inför. Idag går nämligen första flyttlasset till lägenheten. Jag ser verkligen framemot att få komma i ordning där även om första perioden bara är för några dagar innan jag måste återvänta hit till barndomshemmet för att hämta ännu mer sak. Men planen är att ha några dagars vila mellan varje tur. Det finns ingen tid att passa utan jag kan verkligen göra allt i min takt utan att behöva riskera krascha totalt. Så finns ingen anledning till att stressa eller pressa till att få det gjort så fort som möjligt utan jag kan lyssna på kroppen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer
Jasmine

Åh så kul för dig! Att få flytta hemifrån är ju bland de största man gör i livet! Måste kännas jättekul! Men ska du få hemtjänst eller så nu me tanke på att du är sjuk? Kram <3

Svar: Ja det är ju de😊 ja, jag kommer nog behöva det så småningom. När jag landat lite, pappa är ändå här ofta för att rensa . För mycket nytt på sammagång kan ge kraschar, så det blir små steg i taget nu. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-02-04 @ 13:33:16
Annica

Åh vad roligt och spännande.
Perfekt att du planerar så bra oxå.
Håller tummarna för dig att allt går bra. 🤗

Svar: Tack så mycket❤ Kramiz💕
♥JèÑnIèY♥

2021-02-04 @ 15:50:49
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0