Fredagens planer...

 Godmorgon på er!
 
Jag har plågat mig upp ovanligt tidigt idag och egentligen hade jag nog velat ligga kvar i sängen särskilt med tanke på mitt morgon illamående. Men jag har en tid för massage att passa idag. Det är flera veckor sen sist nu, jag som lova att hålla det regelbundet för att få kontroll på spänningarna i nacken. Fick i alla fall tag på en tid till idag efter mycket strul. 
 
Så om en liten stund ska jag börja göra mig redo för att bege mig dit. Jag hoppas att jag inte mår allt för dåligt efteråt, men risken är stor då det snart gått en månad sen jag var där sist. Jag får försöka ta mig igenom det och kommande vecka ska jag troligen vara hos mina föräldrar, så i värsta fall är jag i alla fall inte ensam om kroppen kraschar. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0