Lugn start...

Godmorgon!
 
Det är inte ofta jag kommer upp före 11 tiden, men idag har jag tagit mig upp tidigt för att äta frukost och sen se på Askungen tillsammans med "Polaris". Jag har faktiskt inte sett Askungen på många, många år ändå är det en stor favorit jag haft sen jag var liten. Så det är ett perfekt sätt att få starta en ny dag med att se den/dem.
 
Min kropp känns okej än så länge idag, har i alla fall inte lika ont som för ett par dagar sen utan nu går smärtorna hantera igen. Oavsett så kommer det bli en lugn dag för mig med mycket häng i soffan för imorgon ska jag förhoppningsvis till ön och om inget annat dyker upp efter gårdagens besked. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
Jenneiy Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0