Lyckades bryta smärttoppen...

Tjo!
 
Då var det dags att dra igång en ny vecka och för en gång skull känns det bra att en ny vecka är här. Igår tog jag min akutmedicin för smärtorna så idag är smärttoppen borta. Aptiten är dock i botten nu efter medicinen men det brukar avta efter 2 dygn. Jag får försöka kämpa i mig lättare måltider och näringsdrycker.
 
Viktigaste är att smärtorna är under kontroll igen och att  inte skrika eller gny för det gör så fruktansvärt ont. Idag är planen att vila mig och eventuellt se någon film kanske om jag orkar de det vill säga annars blir det bara vila och fokus på att få i mig tillräckligt med mat. Kramiz❤
 
Så tacksam över att smärtorna är lugnare nu...
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0