Måste verkligen försöka ringa...

Hej på er!
 
 Idag kommer bli en kämpig dag att ta sig igenom. Orken är som bortblåst efter långa nätter med svår värk. Sen ligger stressen över alla samtal som behöver ringas i veckan och pyr inom mig. Jag ska i alla fall försöka få klart ett av dem under dagen. Jag hoppas det går att nå dem direkt så det inte är att jag måste gå upp svintidigt på morgnen för att ens ha en chans att nå dem.
 
Resten av denna dagen lär nog spenderas i säng/soffläge för återhämtning. Allt för att eventuellt klara en helg i min egna lägenhet för att göra i ordning inför det stora flyttlasset som närmar sig med storm steg nu. Längtar enormt mycket nu och speciellt att kunna ta mig ett avkopplande varmt bad regelbundet nu när det är kallt ute. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0