Mina planer för denna Lördag...

Tjo på er!
 
Ny dag här i lägenheten och idag ska jag ge mig på att påbörja rensa något litet skåp i köket tänkte jag. Har lite nya varor som behöver få stå någonstans och mycket av de som står i skåpen just nu är nog rätt gammalt tyvärr. Så det är nog mycket som måste kastas/åka till återvinningen med.
 
Ikväll blir det såklart Mello-mys i min ensamhet, men konstigt nog känns det rätt skönt. Det blir nog även några Tens timmar skulle jag tro för att få ner smärtorna lite. Då det känns i min kropp att det varit riktigt kallt utomhus senaste veckan. Längtar efter värme något enorm. Kramiz
 
Dags att ta tag i köket eller I allafall påbörja🙈 
 
Denna svanduk lekte jag med i timmar som barn:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0