Så redo för en ny dag...

Tjo!
 
Det är lika mysigt varje gång man får vakna upp till att solen skiner utanför. Önska så att jag hade ork över till att gå ut, men det får jag vänta med tills benen är starka igen. Kanske med lite tur kan jag ta mig en kort promenad i mitt nya område under helgen. Allt hänger som vanligt på i vilket skick kroppen är i. Men då jag bara tagit det lugnt senaste dagarna utöver enstaka samtal här och där, så ser det ljus ut att jag kommer klara det till helg.
 
Igår fick jag ett av 5 samtal avklarat och det känns så skönt även om jag vet att det är några kvar innan allt detta är överstökat helt. Idag ska jag ge mig på ett försök att få tag på hud då jag behöver nytt recept på min starka hudkräm för min akne. Den krämen är de enda sättet att hålla min akne i schack efter Isotretinoinbehandlingen jag gick igenom 2017. Den krämen är alltså som guld för mig när kommer till att slippa smärtsam akne. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0