Tårarna behövde få komma...

 Godmorgon på er!
 
Dagen igår blev allt annat än vad som var tänkt. Jag bröt ihop fullständigt och det var som allt kom ikapp mig inombords. Jag grät tills jag nästintill somna efter frukosten. Att gråta tar enormt på krafterna men det är också en del i bearbeta kring allt som hänt/händer just nu.
 
Så efter mycket velande valde jag till slut att stanna ytterligare dag i min lägenhet. Få ladda om och vet ni idag känns det mycket bättre inombords. Jag behövde bara få ut allt jag burit inom mig senaste tiden. Det är inte konstigt att bägaren rann över till slut med tanke på alla nya förändringar skett. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0